ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

ΣΑΣΑ ΣΟΦΟΥ

Σάσα Σοφού
Ηθοποιός με καριέρα στο θέατρο και και στον κινηματογράφο αλλά και η δεύτερη εκφωνήτρια της Τηλεόρασης Ενόπλων Δυνάμεων το 1966. Παντρεύτηκε το 1968 τον Ιταλό τραγουδιστή Enrico Pianori και έκαναν για αρκετά χρόνια μαζί επιτυχίες σαν ντουέτο.
Φιλμογραφία

Πόθοι στα στάχια (1960)
Η Νάνσυ την... ψώνισε (1960)[στη παρέα των πάρτυ, αλλά και στο γαμήλιο τραπέζι]
 
Διαμάντω (1961)
Κορίτσια της Αθήνας (1961)
Οι τρεις σωματοφύλακες (1962)
Νιάτα στο πεζοδρόμιο (1964) [Μαίρη]
Τρεις καρδιές, ένας χτύπος (1965) [Ζωίτσα]
Φτωχό μου σπουργιτάκι (1965) [Άννα Πασπάτη]
Ο Λαμπίρης εναντίον των παρανόμων (1967)
Προσκλητήριο στη μάνα (1979)
Ξεβράκωτος Ρωμιός (1980)
Μετεωρόλιθος (1981)
Χάρρυ Κλυνν αλαλούμ (1982) [τηλεπαρουσιάστρια]

Δεν υπάρχουν σχόλια: