ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

ΧΑΡΙΣ ΛΟΥΚΕΑ

Χάρις Λουκέα
Ηθοποιός του θεάτρου και ειδικά της επιθεώρησης. Γεννήθηκε το 1937 (ή το 1936) και σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα στις 12/01/1978 στο 60ο χλμ της επαρχιακής οδού Φαρσάλων - Μικροθηβών όταν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε (με προορισμό τη Χαλκίδα για να δώσει παράσταση με το θίασό της), βγήκε από την πορεία του και προσέκρουσε σε στύλο του Ο.Τ.Ε. Στο τροχαίο τραυματίστηκαν οι ηθοποιοί Διονύσης Παπαγιαννόπουλος, Κωνσταντίνος Μιχαλάκος (οδηγός), Πόπη Λάζου και Μίνα Πολίτη-Αντουλάκη.
Φιλμογραφία
Γκόλφω (1955)
Ο αγαπητικός της βοσκοπούλας (1955) (II)
Γλέντι - λεφτά κι αγάπη (1955)
Θυσία της μάνας (1956)
4 νύφες 1 γαμπρός (1958) [Κατίνα] 
Η κυρά μας η μαμμή (1958)
Αν ήξερες παιδί μου (1960)
Ο άρχοντας του κάμπου (1961)
Δέσπω (1962) [Δέσπω]
Για την αγάπη του παιδιού μου (1963) [Βάσω]
Η βαλίτσα με ο πτώμα (1963)[Καίτη Παναγοπούλου]
Μας ενώνει ο πόνος (1964) [Τζούλια]
Και οι... 14 ήταν υπέροχοι! (1965)
Η φωνή μιας αθώας (1965)
Μιράντα αγάπη μου (1966)

Δεν υπάρχουν σχόλια: