ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


Νίκος Κυριακίδης
Γεννήθηκε 1939 στο Άλωρον Πέλλης και σπούδασε στην Ανωτάτη Σχολή Θεάτρου-Κινηματογράφου Λυκούργου Σταυράκου. Αδελφός του ηθοποιού Γιάννη Κυριακίδη. 
Φιλμογραφία
Χωρισμός (1966)
Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι (1967)
Αποστολή θανάτου (1968)
Το ράλυ του θανάτου (1968)
Ο κούκλος (1968) [Κώστας]
Ένας άφραγκος Ωνάσης (1969)
Ο γόης (1969)
Το ανθρωπάκι (1969)
Εγώ ρεζίλεψα τον Χίτλερ (1970)
Εθελοντής στον έρωτα (1971) [Τζίμης]
Ένας τρελός τρελός αεροπειρατής (1973) [Άγγελος Ρόνγκας]
Το ξένο είναι πιο γλυκό (1981) 

Δεν υπάρχουν σχόλια: