ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

ΤΖΟΥΛΙΑ ΠΑΠΠΑ

Τζούλια Παππά (Κιμόνο)
Χορεύτρια και ηθοποιός. Γεννήθηκε το 1942. Εμφανίσθηκε στη σκηνή μόλις 3 ετών. Με τον πατέρα της Κώστα Παππά και τον αδελφό της Νίκο ήταν η μεγαλύτερη χορευτική ακροβατική ατραξιόν στην Ελλάδα σε βαριετέ οπερέτες και επιθεωρήσεις. Η Τζούλια στην πορεία έκανε σόλο καριέρα, έπαιξε σαν ηθοποιός και χόρεψε σε αρκετές ελληνικές ταινίες και ως ''Τζούλια Κίμονο'' διακρίθηκε στο εξωτερικό στα μεγάλα καζίνο, θέατρα και νάιτ κλαμπ. Πέθανε στη Ρώμη στις 16/01/2017
Φιλμογραφία
Τρία κορίτσια από την Αμέρικα (1964)[Τζούλι Στούρου] 
Κάτι κουρασμένα παλικάρια (1967)
Ο χαζομπαμπάς (1967)
ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε το 1942