ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

ΝΙΝΑ ΒΑΡΒΕΡΗ - ΣΤΑΡΕΝΙΟΥ


Νίνα Βαρβέρη-Σταρένιου 
Γεννήθηκε στη Βουλγαρία το 1910 και σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Σύζυγος του ηθοποιού Δήμου Σταρένιου με τον οποίο δεν απέκτησε παιδιά. Πέθανε το 1984.
Φιλμογραφία
Η λύκαινα (1951)
Το κλειδί της ευτυχίας (1953)[Αγγελική, θεία της Φρόσως] 
Πρωτευουσιάνικες περιπέτειες (1956)
Έχει θείο το κορίτσι / Ο θείος της Βιολέττας (1957)
Ταξίδι (1962) 
Ο άσωτος (1963) [κ. Ντόμπρου]
Πρέπει να ζήσεις αγάπη μου (1965)
Μια γυναίκα χωρίς ντροπή (1965)
Η μοδιστρούλα (1964) [Έλσα Σταθάτου]
Εμείς οι αμαρτωλοί (1966)
Τα αδέλφια μου (1966)

Δεν υπάρχουν σχόλια: