ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

ΡΙΤΑ ΜΥΡΑΤ

Ρίτα Μυράτ (Ταρσούλη)
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1911. Σπούδασε στις δραματικές σχολές του Εθνικού Θεάτρου και του Ελληνικού Ωδείου. Σύζυγος του ηθοποιού Αλέξανδρου Μυράτ που ήταν πρωτότοκος γιος της Κυβέλης και του Μήτσου Μυράτ. Κόρη τους η ηθοποιός Κυβέλη, γνωστότερη ως Κυβελίτσα. Ηθοποιός με πολύ μεγάλη καριέρα στο Εθνικό θέατρο. Πέθανε το 1985. 
Φιλμογραφία
Γαλάζια κεριά (1930)
Το λαγιαρνί (1930)
Η δούκισσα της Πλακεντίας  (1956) [Σοφία]
Ο λουστράκος (1962) [Άννα Μαρά]
Το μεγάλο μυστικό (1963)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γνωρίζει κανείς τι συγγένεια είχε με την Μιράντα Μυράτ?

Έλενα είπε...

Η Ρίτα Μυράτ ήταν η πρώτη σύζυγος του Αλέκου Μυράτ. Το πατρικό της όνομα ήταν Ταρσούλη. Ο Αλέκος Μυράτ ήταν ο πρωτότοκος γιος της Κυβέλης και του Μήτσου Μυράτ. Κόρη τους ήταν η ηθοποιός Κυβέλη, γνωστότερη ως κυβελιτσα. Συνεπώς η Μιράντα Μυράτ ήταν αδερφή του συζύγου της. Πέθανε το 1985.

Ανώνυμος είπε...

Παντως στο εθνικο θεατρο ειχε παιξει σπουδαιους ρολους.

Mm είπε...

Η Ριτα Μυρατ ειχε και ενα γιο, τον Παντελη Μυρατ. Ειναι σοβαρη παραλειψη θα ελεγε κανεις το οτι δεν τον αναφερετε.