ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

ΔΟΥΚΙΣΣΑ ΦΩΤΑΡΑ

Δούκισσα (Φωταρά) 
Η Δούκισσα (πλήρες ονοματεπώνυμο Δούκισσα Φωταρά, Πειραιάς, 8 Φεβρουαρίου 1941 - Αθήνα, 30 Σεπτεμβρίου 2010) ήταν Ελληνίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός. Από μικρή ηλικία ασχολήθηκε αρχικά με το χορό και στη συνέχεια με το τραγούδι. Συνεργάστηκε κατά τη διάρκεια της καριέρας της με τους Μανώλη Χιώτη, Γιώργο Μητσάκη, Γιάννη Μαρκόπουλο, Θόδωρο Δερβενιώτη, Γιώργο Ζαμπέτα, Τάκη Μουσαφίρη κ.ά. Ασχολήθηκε για μικρό διάστημα και με τον κινηματογράφο και πρωταγωνίστησε σε κάποιες ταινίες με συμπρωταγωνιστή τον Τόλη Βοσκόπουλο. Ανάμεσα στα σημαντικότερα της τραγούδια είναι τα "Που πας χωρίς αγάπη" (Ζαμπέτας), "Άνθρωποι είμαστε" (Κοινούσης), "Ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου" (Ζαμπέτας - σε β' εκτέλεση), "Απότομα" (Χιώτης), "Τα παλικάρια" (Μαρκόπουλος), "Δεν ήσουν κύριος" (Μουσαφίρης), "Ατάκα κι επιτόπου" (Μουσαφίρης), "Θέλω τα όπα μου" (Σπανός), "Κλειστές οι πόρτες" (Ζακ Ιακωβίδης), "Οι αναμνήσεις" (Βοσκόπουλος), κ.ά. Έκανε δύο γάμους από τους οποίους απέκτησε δύο γιους. Απεβίωσε μετά από πολυετή μάχη με τον καρκίνο. 
Φιλμογραφία
Θυσιάστηκα για το παιδί μου (1960)
Άλλος για το εκατομμύριο (1964)
Η μοδιστρούλα (1964)
Κόσμος και κοσμάκης (1964)
Κάθε καημός και δάκρυ (1964)
Η πικραγαπημένη (1965)
Οι εχθροί (1965)
Κλαίω και σ' αναζητώ (1965)
Όχι κύριε Τζόνσον (1965)
Ο μετανάστης (1965)
Με πότισες φαρμάκι (1965)
Θύελλα σε παιδική καρδιά (1965)
Εξιλέωση (1965)
Η ζωή μου ανήκει σε σένα (1965)
Γιατί με εγκατέλειψες (1965)
Του χωρισμού ο πόνος (1965)
Το φυλαχτό της μάνας (1965)
Τα αδέλφια μου (1966)
Το σπίτι των ανέμων (1966)
Συντρίμμια τα όνειρά μας (1967) [Τζένη Μαντά]
Το πιο λαμπρό αστέρι (1967)
Ελπίδες που ναυάγησαν (1968) [Μάρθα Δεληγιάννη]
Καταραμένη ώρα (1968)
Θα κάνω πέτρα την καρδιά μου (1968) [Άννα Λάμπρου]
Καταραμένη ώρα / Τραγούδησέ μου μανούλα... (1968) [Βέρα Χρηστίδου / Νανά Πάρνη]
Δάκρυα και διπλοπενιές (1969)
Παιδί μου, αγάπη μου (1969)
Ένας χίπις με φιλότιμο (1970)
Που πας χωρίς αγάπη (1970)
Κατηγορώ τους δυνατούς (1970)
Έξοδος κινδύνου (1980)
Ο Κώτσος στην Ε.Ο.Κ. (1980)
ΑΠΟ ΤΟ https://www.wikiwand.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: