ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

ΝΤΟΡΑ ΒΟΛΑΝΑΚΗ

Ντόρα (Δώρα)  Βολανάκη
Γεννήθηκε 1915 στην Αθήνα και σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου αλλά και στη Γαλλική Ακαδημία και στο Βρετανικό Ινστιτούτο. Ασχολήθηκε επίσης με την μετάφραση αισθητικών δοκιμίων (Η ζωή μου στην τέχνη, Στανισλάβσκι) και θεατρικών έργων. Διασκεύασε θεατρικά έργα για το ραδιόφωνο. Πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο το 1933 και το 1935 έγινε μέλος του ΣΕΗ. Από το 1943 μέχρι το τέλος της Κατοχής, ήταν βασικό στέλεχος του Κρατικού Θεάτρου Θεσσαλονίκης. Αργότερα και για αρκετά χρόνια συνεργάστηκε με το θίασο του δασκάλου της, Δημήτρη Ροντήρη, και με πολλούς θιάσους γνωστών πρωταγωνιστών. Πέθανε σε ηλικία 83 ετών, στις 12/5/1998.
Φιλμογραφία
Το Βλέμμα του Οδυσσέα  (1995) [γηραιά γυναίκα]  
...Και δυο αυγά Τουρκίας  (1987) [γιαγιά]  
120 Ντεσιμπέλ (1987)     
Ο μελισσοκόμος  (1986)     
Βαριετέ  (1985)   
Ταξίδι στα Κύθηρα   (1984) [Κατερίνα]  
Οι απόμαχοι (1983)   
Οι απέναντι  (1981) [Αρετή Χούμη]
Τα όπλα μου ρίχνουν λουλούδια (1981) [Έμυ]  
Ο άνθρωπος με το γαρύφαλλο (1980)   
Ταξίδι του μέλιτος  (1979)   
Ερωτικές στιγμές (1972)     
Ο θάνατος του Αλέξανδρου  (1966) [μητέρα του Αλέξανδρου]  
Αμφιβολίες  (1964) [Ισμήνη]  
Προδοσία  (1964)   
Κατηγορούμενος... ο έρως (1962)
Σας ζητούν στο τηλέφωνο (1934) 
ΑΠΟ ΤΟ http://www.ishow.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: