ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

ΚΟΚΚΑ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ

Κόκκα Στυλιανού
Φιλμογραφία
Γεύση από έρωτα (1966)[θυρωρός/στην αρχή της ταινίας]
Τα δύο πόδια σ’ ένα... παπούτσι! (1967)[Δέσποινα]
Ανοιχτή επιστολή (1968)
Γοργόνες και μάγκες (1968)[Μητέρα Πέτρου]
Μια κυρία στα μπουζούκια (1968)[καμαριέρα Απέργη]
Ο Μικές παντρεύεται (1968)
Ο ψεύτης (1968)
Γυμνοί στο δρόμο (1969)
Ξύπνα Βασίλη (1969)[καλεσμένη]
Το... θύμα (1969)[Παρθενόπη]
Το λεβεντόπαιδο (1969)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Αυτοί που μίλησαν με τον θάνατο (1970)
Η αμαρτία της ομορφιάς (1972) [Ιακωβίδου]
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ www.elia.org.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: