ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΑΣ

Δημήτρης (Μίμης) Μαράς (Μάρας)
Ηθοποιός, χορευτής και χορογράφος. Παντρεμένος με την Βελγίδα ηθοποιό, τραγουδίστρια, χορεύτρια και χορογράφο ΑΙΝΑ ΜΑΟΥΡΕΡ (Ina Maurer). Πέθανε το 2012.
Φιλμογραφία
Μαρία Πενταγιώτισσα (1957)
Το παιδί και το δελφίνι (1957)
Γαλήνη (1958) [Ανδρέας, ο γιος της θείας Σοφίας]
Μια Ιταλίδα απ’ τη Κυψέλη (1968) [Λάκης]
Η αριστοκράτισσα και ο αλήτης (1970)
Δάκρυα για έναν αλήτη (1971)
Τα βήματα της φωτιάς (1971) ]Τόνης Μικέλης]
Ο θείος μου ο Ιπποκράτης (1972) [Πέτρος]
Ο μοναχογιός μου ο αγαθιάρης (1972) [Φάνης]
Τα λιονταράκια (1974)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Έπαιξε και στην ξένη ταινία «το παιδί και το δελφίνι» χορεύοντας με την Σοφία Λόρεν