ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

ΓΙΑΝΝΗΣ ΘΕΙΑΚΟΣ

Γιάννης Θειακός
Γεννήθηκε το 1926 στην Αθήνα. Σπούδασε δραματική στην Αθήνα, στο Παρίσι και περισσότερο    κινηματογράφο στην Ιταλία. Ίδρυσε την "Καλλιτεχνική Σκηνή" με την οποία παρουσίασε δική του θεατρική εργασία. Εκτός από ηθοποιός ήταν      σκηνοθέτης και συγγραφέας. Έκανε πολλές εμφανίσεις με τον θίασό του σε στρατιωτικές μονάδες, Απεβίωσε στις  21 Σεπτεμβρίου 1993.
Φιλμογραφία
Καθ' εμπόδιο για καλό (1958)   [συγγενής της Σμαρώς στον σταθμό]
Ανθισμένη αμυγδαλιά (1959)
Λύγκος ο λεβέντης (1959)
Χωρίς μητέρα (1961)   [Σάκης, φίλος του Γιώργου]
Η Μπέττυ παντρεύεται (1961)   [Πέτρος, ζωγράφος]
Κατρακύλισμα στο βούρκο (1962)   [Στέφανος]
Καρδιές στην καταιγίδα (1963)
Με ιδρώτα και δάκρυα  (1965)
Δεν πουλάω την καρδιά μου (1966)
Η ώρα της δικαιοσύνης (1967)[στο κέντρο διασκεδάσεως με την φοιτητοπαρέα του Γιάννη Γιαρούκου] 
Κατηγορούμενη απολογήσου  (1968)[εκπρόσωπος ναυτιλιακής εταιρίας]

Δεν υπάρχουν σχόλια: