ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

Θανάσης Παπαγεωργίου
Γεννήθηκε στην Αθήνα, Καισαριανή, στις 16 Φεβρουαρίου 1938.
Απόφοιτος 6ταξίου Γυμνασίου και της Δραματικής Σχολής του Χρήστου Βαχλιώτη.Το 1969 ιδρύει τον θίασο ’’ΒΗΜΑΤΑ’’ στην Κοκκινιά μαζί με τη Λήδα Πρωτοψάλτη και τον Τάκη Καλφόπουλο και δίνουν παραστάσεις στο Θέατρο της ΄Ενωσης
Ποντίων Νικαίας και στο θέατρο Φλορίντα της Λεωφόρου Αλεξάνδρας. Το 1971 ιδρύει το θέατρο ΣΤΟΑ, στου Ζωγράφου, μαζί με την ηθοποιό Ελένη Καρπέτα. Από το 1974 διευθύνει μόνος του τη ΣΤΟΑ μέχρι σήμερα. ΄Εχει πάρει μέρος σε διάφορες παραγωγές σε μικρούς ρόλους. Από το 1976 σκηνοθετεί για την ΕΡΤ παιδικά έργα. ΄Εχει σκηνοθετήσει για το Θέατρο της Δευτέρας της ΕΡΤ πολλά θεατρικά έργα που παρουσίασε η ΣΤΟΑ, και έχει πάρει μέρος σε άλλα, καθώς και σε διάφορες τηλεταινίες, σαν ηθοποιός. Έχει σκηνοθετήσει στην ΕΤ-2 τη σειρά «Μαντάμ Σουσού» στην οποία ερμήνευσε τον ρόλο του Παναγιωτάκη. Έχει πάρει μέρος σαν πρωταγωνιστής στις σειρές «Το λαχείο»(σκηνοθ. Νικ. Αλευρά), «Μικροί-Μεγάλοι» (σκηνοθ. ΄Αρη Παπαθεοδώρου) όπου διηύθυνε και συζητήσεις με το Κοινό και «13ο Κιβώτιο» (σκηνοθ. Τάσου Ψαρρά).
Φιλμογραφία
Με πότισες φαρμάκι (1965)
Επί εσχάτη προδοσία (1968) [Μιχάλης]
Ξαφνικός έρωτας (1984)
Bios + πολιτεία (1987) [(ανακριτής)]
O εχθρός μου (2013) [παππούς] 
ΑΠΟ ΤΟ http://www.theatrostoa.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: