ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

ΚΟΜΠΑΡΣΟΣ
























Κομπάρσος
Τον βρήκαμε σε 15 ταινίες
(βρήκαμε μόνοι μας τις ταινίες και δεν είναι από κάποιο site)
Το δόλωμα (1964)[πελάτης Τρούμπας και πελάτης άλλου κέντρου διασκεδάσεως]
Αμφιβολίες (1964)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Αν έχεις τύχη (1964)[πελάτης ξενοδοχείου]
Κορίτσια για φίλημα (1965)[κομπάρσος]
Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα (1965)[στο φανάρι]
Το ανθρωπάκι (1969)[ηθοποιός στο τρέιλερ της ταινίας, στην πρεμιέρα και περαστικός από το μαγαζί του Βουτσά]
Η παριζιάνα (1969)
Η νεράιδα και το παλικάρι (1969)[χωρικός]
Η ωραία του κουρέα (1969)[περαστικός]
Το ανθρωπάκι (1969)[πελάτης κέντρου διασκέδασης και στον κινηματογράφο]
Το λεβεντόπαιδο (1969)[πελάτης κέντρου διασκέδασης και γείτονας]
Η νεράιδα και το παλικάρι (1969)[στους αρραβώνες του Μανούσου]
Ξύπνα Βασίλη (1969)[έξω από το ασανσέρ]
Το φθινόπωρο μιας καρδιάς (1969)[καλεσμένος]
Η ωραία του κουρέα (1969)[γείτονας]
Αυτοί που μίλησαν με τον θάνατο (1970)[καλεσμένος]
Όποιος τον γνωρίσει, ας μας πληροφορήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: