ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

ΤΡΥΦΩΝ ΚΛΩΤΣΩΝΗΣ

Τρύφων Κλωτσώνης (Κλοτσώνης)
Ο Τρύφων Κλωτσώνης, γεννήθηκε το 1904 και πέθανε το 1965. Ήταν κυρίως ηθοποιός της οπερέτας ενώ είχε περιορισμένη παρουσία και στη οθόνη. 
Φιλμογραφία
Ορκίστηκα εκδίκηση (1952)
Κέφι γλέντι και φιγούρα (1958)
Μέλπω    (1958)
Μαλάμω (1960)
Ο μισογύνης (1958)    [στην ταβέρνα με την Καπελαρή]
Η Μπέτυ παντρεύεται (1961)[ταχυδρόμος]
Ο ταξιτζής (1962)
Ματωμένα στέφανα (1962)   [Παπάς]

Δεν υπάρχουν σχόλια: