ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

ΚΩΣΤΑΣ ΦΡΑΓΚΙΑΔΑΚΗΣ

Κώστας Φραγκιαδάκης
Γεννήθηκε το 1935 στην Κρήτη. Έχει συμμετάσχει στους θιάσους Μινωτή-Παξινού, Γιώργου Κωνσταντίνου και Κώστα Πρέκα, και έχει παίξει αρχαία τραγωδία με το Δωδεκανησιακό θέατρο. Τηλεοπτικά έχει εμφανιστεί στα σήριαλ "Το λεμονοδάσος", "Ο φωτογράφος του χωριού'', ''Ανάμεσα σε τρεις γυναίκες'' κ.α. Έγραψε το θεατρικό έργο "Το τηλεγραφείο" και περίπου 150 παιδικές εκπομπές για την ΥΕΝΕΔ και μετέπειτα ΕΤ-2. Πέθανε το 2004.
Φιλμογραφία
Δεν γνώρισα μητέρα (1962)
Ωραία Αιγιώτισσα (1968)
Βαβυλωνία (1970)
Ο προεστός του χωριού (1973)

Δεν υπάρχουν σχόλια: