ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

ΤΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ


                                                                                                                                                                                         

                                                             















Τάκης Ζαχαράκης
Κομπάρσος. Το όνομα δίνεται με επιφύλαξη.Μπορεί να ονομάζεται Κώστας Παπαδόπουλος.
Φιλμογραφία
Παπατρέχας (1966) [Γιατρός]
Άπονη ζωή (1964)[ιδιοκτήτης κέντρου διασκέδασης και ταυτόχρονα αρχισερβιτόρος, όπου μιλάει με τη φωνή του Θανάση Βέγγου]
Φανερός πράκτωρ 000 (1967) [καθηγητής σχολής πρακτόρων]
Τρελός, παλαβός και Βέγγος (1967)[πελάτης ταξί]
Έξω φτώχεια και καλή καρδιά (1966)[στο καφενείο]

Δεν υπάρχουν σχόλια: