ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

ΠΟΠΗ ΚΟΝΤΟΥ

Πόπη Κόντου
Γεννήθηκε το 1927 στην Αθήνα. Πολύπλευρο ταλέντο, με σπουδές θεατρικές κοντά στον Δ. Ροντήρη και τον Αιμ.Βεάκη, διεθνείς, στην "Ecole Dramatique" της Γαλλίας και το "Actor's Studio" στη Ν. Υόρκη, αλλά και με σπουδές χορού. Εμφανίστηκε με τους θιάσους Πέλου & Αλέκας Κατσέλη, Δάφνης Σκούρα & Λυκ.Καλλέργη, με τη Βίλμα Κύρου, με τις Άννα & Μαρία Καλουτά κ.α. Σημαντική ήταν όμως η ραδιοφωνική της παρουσία, επί σειρά πολλών ετών. Εκτός από ηθοποιός, είχε την παρουσίαση, την μουσική επιμέλεια,      πολλές φορές με δικά της κείμενα, εκλεκτών εκπομπών όπως "Η λεωφόρος της μελωδίας", "Τα κλασσικά της ξένης λογοτεχνίας", "Μουσική      δίχως σύνορα", "Για σας, κυρία μου", "Εύθυμα στιγμιότυπα" κ.α. Στα πλαίσια των εκδηλώσεων για τα 50 χρόνια της Ελληνικής Ραδιοφωνίας το 1988, τιμήθηκε με μετάλλιο για την προσφορά της στο ραδιόφωνο. Στην τηλεόραση επίσης έπαιξε στο "Θέατρο της Δευτέρας" και είχε την διεύθυνση παραγωγής της σειράς "Λεμονοδάσος". Ασχολήθηκε επίσης με την οργάνωση και παρουσίαση πολιτιστικών εκδηλώσεων, με μεταφράσεις λογοτεχνικών και θεατρικών έργων και με          διαφημίσεις. Πέθανε στις 18 Ιανουαρίου 2021.
Φιλμογραφία
Το αγρίμι (1960) [Τζένη (μανεκέν)]
Η Μπέττυ παντρεύεται (1961)   [Ευδοκία] 
Μυρτιά (1961)
Πρώτο καρδιοχτύπι (1963)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σύμφωνα με το Θεατρικό Ημερολόγιο 2019 του ΤΑΣΕΗ η Πόπη Κόντου γεννήθηκε το 1932 και όχι το 1927.

John hole είπε...

Εφυγε σημερα 18/01/2021