ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

ΡΕΝΑ ΧΡΗΣΤΑΚΗ (ΧΡΙΣΤΑΚΗ)

Ρένα Χρηστάκη (Χριστάκη)
Η Ρένα  Χριστάκη γεννήθηκε το 1938 στην Κέρκυρα. Σπούδασε θέατρο στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης του Κάρολου Κουν και πριν τη δικτατορία είχε παίξει στον κινηματογράφο. Στη διάρκεια της δικτατορίας έζησε στην Ιταλία και στη Γαλλία. Απόφοιτος του Θεάτρου Τέχνης, έπαιξε με τους θιάσους του Κ, Λειβαδέα, Κ. Πλουμπή, Μιράντας Μυράτ και Α. Μπάρκουλη, Α. Αλεξανδράκη, Κ. Αναλυτή και Κ. Ρηγόπουλου, και με το Ελληνικό Λαϊκό Θέατρο του Μάνου Κατράκη. Μετά τη μεταπολίτευση επέστρεψε και δημιούργησε παιδικό θίασο στον Πειραιά. Επίσης, γύρισε διάφορα ντοκιμαντέρ, μεταξύ των οποίων ένα για την πολιτιστική δραστηριότητα της ΕΑΜικής Αντίστασης στα βουνά του αγώνα και ένα για τη ζωή, τον αγώνα και το έργο του συνθέτη της ΕΑΜικής Αντίστασης, Αλέκου. Στην αρχή της καριέρα της εμφανίστηκε με το όνομα "Χριστακοπούλου".Μετά από δίχρονη πάλη με τον καρκίνο, πέθανε στις 7 Μαϊου 2007 και κηδεύτηκε  στο νεκροταφείο Καισαριανής.
Φιλμογραφία
Ο δρόμος με τα κόκκινα φώτα (1963)
Κάθαρμα (1963)
Όταν η μοίρα προστάζει (1964)
Ανεμοστρόβιλος (1964)
Απαγωγή (1964)
Η Στεφανία (1966)
ΑΠΟ ΤΟ http://dromenalagadinos.blogspot.bg/


Δεν υπάρχουν σχόλια: