ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΤΣΗΣ

Δημήτρης Τσούτσης
Από το 1965 έως το 2001 έλαβε μέρος σε 66 παραστάσεις του Εθνικού θεάτρου. Έγινε γνωστός με την ερμηνεία του στο σίριαλ του Mega '' Λαβ σόρυ'', όπου υποδυόταν τον νονό της Λίλης. Πέθανε στις 3 Φεβρουαρίου 2020.
Φιλμογραφία
Ανοιχτή επιστολή (1968)
Παπαφλέσσας /Η μεγάλη στιγμή του ’21 (1971)
Ιπποκράτης και δημοκρατία (1972)
Σουλιώτες (1972)
Αιχμάλωτοι του μίσους  (1972)
Ως την τελευταία στιγμή / Το μεγάλο παιχνίδι (1972)
Τα χρώματα της ίριδος (1974)
Η δίκη των δικαστών (1974)

2 σχόλια:

Χρυσούλα είπε...

Πέθανε σήμερα 3 Φεβρουαρίου 2020.

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 1932