ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

ΥΒΟΝΝΗ ΜΑΛΤΕΖΟΥ

Υβόννη Μαλτέζου
Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 20 Νοεμβρίου 1949. Τελείωσε τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Ποιότητας Α’ και Β’ γυναικείου ρόλου για τις ταινίες ''Ιαγουάρος'' (1994)και «Θα το μετανιώσεις». Πρώτη σύζυγος του Κώστα Αρζόγλου.
Φιλμογραφία
Η Στεφανία (1966)
Φουσκοθαλασσιές (1966)ΩΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΑΛΤΕΖΟΥ
Ο ακτύπητος κτυπήθηκε (1970) [Τασία]
Όμορφες μέρες (1970) [Αγγέλα]
Μια γυναίκα φεύγει (1971)
Άσπρο μαύρο (1973)
Τον καιρό των Ελλήνων   (1981)
Θεόφιλος (1987)
Ιαγουάρος  (1994
Safe sex (1999) [Μαρία Χριστοφορίδου]
Είδωλο και ρόλος (2001)
Το μόνον της ζωής του ταξείδιον (2001) [Αφροβασίλη]
Θα το μετανιώσεις (2003) [Ιουλία]
Αλεμάγια (2004) [Ισαβέλλα]
Η χορωδία του Χαρίτωνα (2005) [Υψηλάντη]
Ώρες κοινής ησυχίας (2006) [Τούλα]
Ταξίδι στη Μυτιλήνη (2010) [Λίτσα]
Απ’ τα κόκαλα βγαλμένα (2011) [Ζορζέτα Καπέτση]
Runaway day (2013)

2 σχόλια:

Μυρτώ είπε...

Υπήρξε η πρώτη σύζυγος του Κώστα Αρζόγλου.

Ανώνυμος είπε...

Στην ταινία φουσκοθαλλασιες τον ρόλο της υπηρετριας ερμηνεύει μια κοπέλα ολοιδια η μαλτεζου! στους δε τίτλους αναγράφεται μια Αγγελική μαλτεζου!! Είναι η ίδια? μπορείτε να το τσεκάρετε?