ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

ΕΥΑ ΚΟΥΚΟΥΛΗ

Εύα Κουκούλη
Φιλμογραφία
Κατήφορος (1961)
Ο Θόδωρος και το δίκανο (1962)
Η ψεύτρα (1963)
Εγωισμός (1964)
Αέρα αέρα αέρα (1972)

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Εξαιρετικη η μικρη αλλα τοσο σημαντικη παρουσια της, ως Ρωξανη, στην ταινια ο Θοδωρος και το δικαννο. Πως καταφερνει με τοση υπομονη και αντεχει τα απανωτα λεκτικα χτυπηματα/προσβολες του συζυγου της (Λ Διανελλος) μπροστα σε τριτους. Σημαδι μιας αλλης εποχης που ηθελε τις γυναικες να μην μπορουν να πουν ουτε μια λεξη παροντος του (ολιγον η πολυ αυταρχικου) συζυγου τους, ο οποιος τις προσεβαλλε σε καθε ευκαιρια δειχνοντας ποιος ειναι το αφεντικο και ποιος η δουλα και κυρα βαζοντας τες "στην θεση τους". Φυσικα οι σκηνες με τους διαλογους μεταξυ Ρωξανης και του συζυγου της, σε συνδυασμο και με αυτες του αλλου ζευγαριου (Φωτοπουλος-Τσαγανεα) βγαζουν πολυ (αυθορμητο) γελιο, το οποιο γινεται γλυκοπικρο γιατι δειχνει ετσι με τον πιο ευγλωτο τροπο την πληρως υποτιμητικη/απαξιωτικη συμπεριφορα των παντρεμενων ανδρων εναντι των συζυγων τους μπροστα σε τριτους και οχι μονο κατ ιδιαν. Τιμη και σεβασμο στις αντοχες της Ρωξανης και της καθε Ρωξανης των παλαιοτερων εποχων.