ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΕΑΝΟΣ

Δημήτρης Βεάνος
Είχε εμφανιστεί σε δεκάδες ελληνικές σειρές στην τηλεόραση από τα τέλη της δεκαετίας του '90 και έπειτα. Έγινε περισσότερο αναγνωρίσιμος από τη συμμετοχή του στην δημοφιλή σειρά "Εκείνες κι εγώ" από την τηλεόραση του ΑΝΤ1 με πρωταγωνιστή το Γιάννη Μπέζο, ενώ είχε εμφανιστεί και στην οικογενειακή κωμωδία "Άκρως Οικογενειακό" με τον ίδιο παρουσιαστή. 
Είχε εμφανιστεί επίσης μεταξύ άλλων στις σειρές, Βότκα Πορτοκάλι, Λατρεμένοι μου γείτονες, 7 Θανάσιμες πεθερές, Ιδιαιτέρα για κλάματα. Από τις τελευταίες τηλεοπτικές παραγωγές στις οποίες είχε συμμετέχει ήταν η σειρά του MEGΑ, L.A.P.D. πίσω στο 2008.
Πέθανε στις 29 Δεκεμβρίου 2016.
Φιλμογραφία
Η χαραυγή της νίκης (1971)
Κλαις; (2003)
Η απόλυτη στιγμή (2004)
Ροζ (2006)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.retrodb.gr/ 
ΑΠΟ ΤΟ http://news247.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: