ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

ΜΠΕΜΠΑ ΜΠΛΑΝΣ

Μπέμπα Μπλανς
Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 21 Ιουνίου 1944. Το πραγματικό της όνομα, ήταν Αγγελική Κωνσταντοπούλου. Πολύ δημοφιλής λαική τραγουδίστρια με πολύ ωραία και κομψή εμφάνιση. Είχε μια κόρη την Μαργαρίτα. Εδώ και αρκετά χρόνια είχε σοβαρά προβλήματα υγείας και πέθανε στις 7 Σεπτεμβρίου 2017.
Φιλμογραφία (ως ηθοποιός)
Η Σμυρνιά (1969)

Δεν υπάρχουν σχόλια: