ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

ΛΑΚΗΣ ΤΕΑΖΗΣ

Λάκης Τεάζης
Γεννήθηκε στο Κιάτο. Ξεκίνησε ως ηθοποιός. Είναι στιχουργός με τεράστια συλλογή στίχων, ποιημάτων και μεταφράσεών τους σε πολλές ξένες γλώσσες. Τραγούδια του έχουν ερμηνεύσει μεγάλοι καλλιτέχνες, όπως είναι η Tάνια Τσανακλίδου, ο Δημήτρης Μητροπάνος, η Δούκισσα, ο Γιώργος Νταλάρας, η Άννα Βίσση πολλοί άλλοι. Σύζυγός του, η τραγουδίστρια δημοτικών τραγουδιών Ξανθίππη Καραθανάση.
Φιλμογραφία 
Αντίο για πάντα (1967)
Κατάρα είναι ο χωρισμός (1967)
Το κορίτσι του 17 (1969)[ζιγκολό]
Ο παιχνιδιάρης  (1970)
Οι γενναίοι του Βορρά (1970) [Φιλίππου]  
Ζητείται επειγόντως γαμπρός (1971)
Σ’ αγαπώ (1971)

Δεν υπάρχουν σχόλια: