ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

ΘΑΝΟΣ ΔΑΔΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

Θάνος Δαδινόπουλος
Γεννήθηκε το 1936. Ο Θάνος Δαδινόπουλος υπήρξε ένας σεμνός και ακούραστος εργάτης του θεάτρου. Για πολλά χρόνια εργάστηκε στο Εθνικό Θέατρο. Έπαιξε εξαίρετα τον κορυφαίο του Χορού στον "Οιδίποδα επί Κολωνώ", με το θίασο του Δ. Παπαμιχαήλ. Ήταν αδελφός του Νίκου Δαδινόπουλου.
Από το 1961 έως το 1997 έλαβε μέρος σε 70 παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου. Εισήχθη στο νοσοκομείο νομίζοντας πως έπασχε από κολικό του νεφρού, αλλά δυστυχώς ήταν ανεύρυσμα αορτής, από το οποίο προήλθε και ο θάνατός του. Πέθανε στις 20 Δεκεμβρίου 1998.
Φιλμογραφία
Σ' έχω πάντα στην καρδιά μου (1967)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 1938

Ανώνυμος είπε...

Θάνος Δαδινόπουλος 1936-1998 Έξαρχος Έλληνες ηθοποιοί.