ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

ΑΝΝΑ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΟΥ

Άννα Χριστοφορίδου - Καστοριάδη
Γεννήθηκε στο Χαλέπι της Συρίας το 1911. Με το σύζυγό της Περικλή Χριστοφορίδη συγκρότησαν επανειλημμένα θιάσους. Λόγοι υγείας την ανάγκασαν το 1954 να αποσυρθεί από το θέατρο.Το 1939 έλαβε μέρος σε 10 παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου. Πέθανε το 1990.
Φιλμογραφία
Χαμένοι άγγελοι (1948) [Φανή]
Δυο κόσμοι (1949)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε 1911 στη Συρία. Με το σύζυγό της συγκρότησαν επανειλημμένα θιάσους. Λόγοι υγείας την ανάγκασαν το 1954 να αποσυρθεί από το θέατρο.

panost

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗ ΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΗΣ

Unknown είπε...

ποτέ πέθανε γνωριζη καποιος

arslonga space είπε...

Πέθανε το 1990