ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ


Βαγγέλης Παπαθανασόπουλος
Γεννήθηκε  το 1920. Εμφανίστηκε με το θίασο του Νίκου Χατζίσκου και της Λιάνας Μιχαήλ. Εμφανίστηκε ερμηνεύοντας μικρούς ρόλους σε αρκετές κινηματογραφικές ταινίες.
Φιλμογραφία
Στην πόρτα της κολάσεως (1960)
Ο μπαμπάς μου κι εγώ (1963)[υπάλληλος ξενοδοχείου]
Άπονη ζωή (1964)
Έξω φτώχεια και καλή καρδιά (1964)[θυρωρός]
Αφήστε με να ζήσω (1965)[γιατρός]
Είναι ένας... τρελός τρελός Βέγγος (1965)[ξυρίζεται στο κουρείο του Βέγγου]
Τζένη Τζένη (1965)
Δόκτωρ Ζι-Βέγγος (1968)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εχει παίξει και στο ΤΖΕΝΗ ΤΖΕΝΗ

Unknown είπε...

Εχει παιξει και στην ταινια του Βεγγου Εξω φτωψια και καλη καρδια υποδυοντας τον θυρωρο οπου πηγαιναν τα ταλεντα στον κονφερασιε Γιωργο Οικονομιδη.