ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

ΤΑΚΗΣ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ

Τάκης Καραβασίλης
Φιλμογραφία
Χαμένοι άγγελοι (1948)[σερβιτόρος]
Θύελλα στο φάρο (1950)
Το παιδί μου πρέπει να ζήσει (1951)[συνάδελφος Αλέξη στην εταιρία του Λωνή]
Έτσι έσβησε η ζωή μου (1952)
Τρεις δραπέτες του φρενοκομείου (1954)
Η αυγή του θριάμβου (1960) [Συνεπιβάτης  στον ηλεκτρικό]
Η ζωή μου αρχίζει με σένα (1961)
Διαβόλου κάλτσα (1961) [σχεδιαστής μόδας]
Τέρμα τα δίφραγκα (1962) [βοηθός κουρέα]
Του Κουτρούλη ο γάμος (1962) [Πράκτωρ του βασιλιά της Ουζούνας]

Δεν υπάρχουν σχόλια: