ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Κώστας Παπακωνσταντίνου
Φιλμογραφία
Αντιγόνη  (1961)Αλίμονο στους νέους (1961)[υπάλληλος ανθοπωλείου]
Μικρές Αφροδίτες  (1963) [Λύκας]
Η Κύπρος στις φλόγες (1964)
Ανήσυχα νιάτα  (1963)
Αλύγιστη στη ζωή (1964) [Αλέκος]
Έχω δικαίωμα να σ`αγαπώ  (1966) [Τέλλης]  
Όταν τα ψάρια βγήκαν στη στεριά (1967) [Μανωλιός]
Οικογένεια Χωραφά (1968)[Πιτ]
Φοβάται ο Γιάννης το Θεριό... (1969)  

4 σχόλια:

Κώστας Παπακωνσταντίνου είπε...

Διόρθωση: Δεν έχω λάβει μέρος στις 2 πρώτες ταινίες (Ο Μπαμπάς εκπαιδεύεται και Γυναίκες δίχως άνδρες) που προφανώς από λάθος έχει γραφτεί ή από συνωνυμία.

Ευχαριστώ
Κώστας Παπακωνσταντίνου

Alejandro Valverde García είπε...

Είμαι καθηγητής Κλασικών Γλωσσών στην Ισπανία και ερευνητής αρχαίων ελληνικών τραγωδιών στον κινηματογράφο. Θα ήθελα να επικοινωνήσω με τον κ. Κ. Παπακωνσταντίνου. Υπάρχει κάποια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην οποία μπορώ να γράψω; ευχαριστώ.

Athinamaili είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Athinamaili είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.