ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

ΛΙΛΑ ΔΡΟΥΤΣΑ

Λίλα Δρούτσα
Eπίσης και ως Λιλή Δρούτσα
Η Λίλα Δρούτσα γεννήθηκε στην Αθήνα. Τελείωσε τη Δραματική Σχολή του Πέλου Κατσέλη. Έπαιξε θέατρο, κινηματογράφο, τηλεόραση. Για τρία χρόνια έμεινε στη Θεσσαλονίκη, όπου είχε τη διεύθυνση του ψυχαγωγικού προγράμματος ραδιοφωνικού σταθμού. Γράφει εδώ και πολλά χρόνια, κυρίως σενάρια για την τηλεόραση. Έχει συνεργαστεί με τα κανάλια ΝΕΤ, ΜΕGΑ, ΑΝΤ-1, ΑLPHΑ, SΤΑR. Έχει κυκλοφορήσει δυο παραμύθια της από τις εκδόσεις "Διάπλαση". Το "Δάφνη και Φαννή" είναι το πρώτο της μυθιστόρημα. Έχει μια δίδυμη αδελφή, την Εύη, που είναι στιχουργός. Έχει αδυναμία στην αδελφή της, στην ανιψιά της, στο Λονδίνο, στον Frank Sinatra και τρελαίνεται να ταξιδεύει. Είναι ανιψιά του Μανόλη και της Λούλας Αναγνωστάκη. Ήταν παντρεμένη με τον Γιώργο Κάππη.
Φιλμογραφία
Η αρχόντισσα της κουζίνας (1969)
Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του (1969)
Ο άνθρωπος που γύρισε από τα πιάτα!.. (1969)
Ο απίθανος (1970)
Μαριχουάνα stop! (1971)
Μια παρθένα εκδικείται (1973)
ΑΠΟ ΤΟ http://www.perizitito.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: