ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Μαρία Γιαννακοπούλου
Η Μαρία Γιαννακοπούλου ήταν ηθοποιός, παλιά καρατερίστα του θεάτρου και του κινηματογράφου.
Γεννήθηκε το 1918 στην Αθήνα και πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο 1938 με το θίασο του Βασίλη Αργυρόπουλου στο έργο Όταν η σύζυγος κυβερνά. Σημαντικούς ρόλους είχε επίσης στον κινηματογράφο, στις ταινίες Ο μεθύστακας το 1950 στο ρόλο της μητέρας του Χορν και στην Μανταλένα στο ρόλο της γιαγιάς της Βουγιουκλάκη όπου εμφανίζεται για λίγο. Έπαιξε στο "Θέατρο Τέχνης" στη "Φαλακρή Τραγουδίστρια" του Ε. Ιονέσκο το 1961. Πέθανε σε ηλικία μόλις 49 ετών από καρκίνο τον Ιούλιο του 1967.
Φιλμογραφία
Ο μεθύστακας (1949) [Ελένη Μπακά]
Μανταλένα (1960)

Δεν υπάρχουν σχόλια: