ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

ΤΑΚΗΣ ΒΑΡΛΑΜΟΣ

Τάκης Βαρλάμος
Γεννήθηκε το 1930 και πέθανε στις 31 Μαίου 2011.
Χορευτής και χορογράφος με πληθωρικό έργο τις δεκαετίες του '50 και '60, ζευγάρι στη σκηνή και στη ζωή με τη χορεύτρια Μαρία ντε Πετρίλιο (είχαν χωρίσει πριν από κάποια χρόνια), 
Είχαν κόρη την ηθοποιό Μαργαρίτα Βαρλάμου.
ο Τάκης Βαρλάμος πέθανε σε ηλικία 81 χρόνων στη Βοστόνη των ΗΠΑ, όπου ζούσε εδώ και καιρό.
Ξεκίνησε από τη Λυρική Σκηνή το '47 («Μάρθα») κι έκανε σπουδές σε Μιλάνο και Βαρκελώνη. Στη Γένοβα χορογράφησε «Κάρμεν», «Ναμπούκο», «Γάμους του Φίγκαρο». Περιόδευσε σε Ευρώπη, Αμερική με την παρτενέρ-σύζυγό του Μαρία ντε Πετρίλιο. Εκτός από επιθεωρήσεις («Μπετόβεν και μπουζούκι», «Ομόνοια πλατς-πλουτς», κ.ά.) χορογράφησε - χόρεψε (ενίοτε έπαιξε και ως ηθοποιός) σε ταινίες όπως «Το κλωτσοσκούφι» του Σακελλάριου, «Να ζει κανείς ή να μη ζει» του Ορέστη Λάσκου κ.ά
Φιλμογραφία
Άντρας είμαι και... το κέφι μου θα κάνω! (1960) [Αλέκος Δαράτος]
Τυφλός άγγελος (1960)
Το κλωτσοσκούφι (1960)
Ηδονή και πάθος (1960)
Το αγρίμι (1960)[Ανδρέας]
Χορογραφία
Τυφλός άγγελος (1960)
Ήρθες αργά (1961)
Η Αθήνα τη νύχτα (1962)
Ο μπαμπάς μου κι εγώ (1963)
Έτσι ήταν η ζωή μου (1963)
Μάνα γιατί με γέννησες (1963)
Να ζει κανείς ή να μη ζει; (1966)
Καρδιές που ξέρουν ν’ αγαπούν (1967)
ΑΠΟ ΤΟ http://www.enet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: