ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

ΝΕΛΛΗ ΜΑΡΣΕΛΛΟΥ

Νέλλη (Ειρήνη)Μαρσέλλου - Γλυκοφρύδη
Η Νέλλη (Ελένη) Μαρσέλλου - Γλυκοφρύδη (1907 - 1989) σπούδασε αρχικά στο Ωδείο Αθηνών και αργότερα στην Επαγγελματική Σχολή Θεάτρου. Μάλιστα στο Ωδείο Αθηνών τιμήθηκε για την απόδοσή της με αργυρό μετάλλιο. Πρωτοεμφανίστηκε το 1925 και εξελίχθηκε σε αναγνωρισμένη καρατερίστα. Συνεργάστηκε με το Θέατρο Τέχνης του Σπ.Μελά, τον θίασο Νέων της Ελ.Χαλκούση, τον θίασο Μ.Παλαιολόγου, τον θίασο του Αιμ.Βεάκη και άλλους παίζοντας σε έργα κλασσικού ρεπερτορίου μέχρι το 1932, οπότε εντάχθηκε στο Εθνικό Θέατρο. Παρέμεινε εκεί για πολλά χρόνια παίζοντας σε πολλά και αξιόλογα έργα κλασσικού ρεπερτορίου, αρχαίας τραγωδίας και κωμωδίας, εκτός από ένα διάστημα το 1953 κατά το οποίο συνεργάστηκε με το θίασο Κυβέλης.
Φιλμογραφία
Το κορίτσι της ταβέρνας (1952)
Πρέπει να τα παντρέψουμε (1953)[θεία Βιργινία] 
Το φιντανάκι (1955) [Φρόσω]

Δεν υπάρχουν σχόλια: