ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

ΛΟΥΚΑΣ ΜΥΛΩΝΑΣ



Λουκάς Μυλωνάς
Γεννήθηκε το 1902. 
Ηθοποιός και ονομαστός θιασάρχης περιοδευόντων θιάσων. Διακρίθηκε ιδιαίτερα στην αυτοσχεδιαστική κωμωδία («νούτικη»). Στη διάρκεια της Κατοχής εγκαταστάθηκε με θίασό του στη Λάρισα και περιόδευε σε όλη τη Θεσσαλία. Το καλοκαίρι του 1961 περιόδευσε σε ελληνικές πόλεις, με ρεπερτόριο πρόζας και μουσικού θεάτρου. Το 1965 εμφανίστηκε με θίασό του στο Θέατρο «Ορφεύς» Πατρών, παίζοντας ηθογραφίες, οπερέτες και επιθεωρήσεις καθώς και δικές του κωμωδίες. Το 1967, στο ίδιο Θέατρο, ανέβασε πολλές οπερέτες και επιθεωρήσεις.
Φιλμογραφία
Η ιστορία της κάλπικης λίρας (1955)[δικηγόρος Διανέλλου]
Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες (1960)[στο καφενείο]
Ζητείται ψεύτης (1961)[στη συγκέντρωση των εφαπλωματοποιών]
Εμείς τα μπατιράκια (1963)[πελάτης κτηματομεσιτικού γραφείου]
Επιστροφή (1965)[ταβερνιάρης]
Ο Μελέτης στην Άμεση Δράση (1966)[ταβερνιάρης]
Ο παπατρέχας (1966)[υποψήφιος γαμπρός]
Ο μπαμπάς μου ο τέντι μπόις (1966)
Αχ και νά΄μουν άντρας (1966)[περαστικός]
Ένας κλέφτης με φιλότιμο (1968)[καλεσμένος σε πάρτι]
Δυο έξυπνα κορόιδα (1971)[υποψήφιος γαμπρός]
ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ www.retrodb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: