ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

ΡΟΥΛΑ ΚΩΣΤΑΡΑ



Φιλμογραφία
Αγάπησα και πόνεσα (1963)
Ψευτοθόδωρος (1963)
Οι κατεργάρηδες (1963)
Δίψα για ζωή (1964)
Ένας μεγάλος έρωτας (1964)
Παιδί μου δεν αμάρτησα (1964)
Οι κληρονόμοι (1964) [εργαζόμενη στο ατελιέ]
Ιστορία μιας ζωής (1965)
Θύελλα σε παιδική καρδιά (1965)
Μοντέρνα Σταχτοπούτα (1965)
Η μοίρα μας χτύπησε σκληρά (1966)
Ο όρκος του νεκρού αδελφού (1969)
Τι κάνει ο άνθρωπος για να ζήση (1971)

3 σχόλια:

tsaf10 είπε...

Η φωτο που εχετε αναρτησει δεν εχει καμμια σχεση με ΡΟΥΛΑ ΚΩΣΤΑΡΑ
ΑΝ θελετε να σας στειλω φωτο για αναρτηση (με προτροπη της) παρακαλω επικοιν. μαζι μου.

KOSTAS είπε...

tsaf10 Αν μπορέις σε παρακαλώ πολύ, στείλε μου φωτογραφία...

ianni είπε...

Από την στιγμή που η φωτογραφία της ηθοποιού δεν είναι σωστή, η παραπάνω φωτογραφία πρέπει να κατέβει γιατί παραπληροφορεί.