ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

ΡΟΥΛΑ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

Ρούλα Χριστοπούλου
Ηθοποιός και τραγουδίστρια. Γεννήθηκε στις 16 Νοεμβρίου 1957. Συμμετείχε μικρούλα σε τρεις ταινίες. Έλαβε μέρος στο φεστιβάλ τραγουδιού της Θεσσαλονίκης το 1974 πλαι στον Ρόμπερτ Ουίλιαμς και το 1976 ερμηνεύοντας το τραγούδι ''Πες μου μπαμπά μου''με τον Νίκο Ελληναίο. Παντρεύτηκε τον ποδοσφαιριστή Γιάννη Κυράστα (πέθανε το 2004) κι εγκατέλειψε πολύ νωρίς τα καλλιτεχνικά, αποκτώντας μαζί του δυο κόρες την Εβελίνα (που παντρεύτηκε τον Κύπριο ποδοσφαιριστή Μιχάλη Κωνσταντίνου) και την Βέρα. Σήμερα έχει ανοίξει δικό της γραφείο για Συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη για το οικογενειακό περιβάλλον.
Φιλμογραφία
Εκείνο το καλοκαίρι... (1971) [Τζένη]
Εσχάτη προδοσία (1971) [Μάρω Βάρσου]
Παύλος Μελάς (1974) [Ελπίδα]
ΑΠΟ ΤΟ http://www.ishow.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: