ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

ΕΜΜΥ ΡΙΖΟΥ


Έμμυ Ρίζου
Φιλμογραφία
Ο Μελέτης στην Άμεσο Δράση (1966)[υπηρέτρια]
Μιράντα αγάπη μου (1966)
Θυσια (1966)
Η κόρη μου η σοσιαλίστρια (1966)[στο αεροδρόμιο]
Ο μπαμπάς μου ο τέντυμπους (1966)[γυναίκα Τζιφού που έχει τικ]
Το μυστικό μιάς μητέρας (1966)
Δοσατζού: Επιχείρηση γαμπρός (1966)
Καλώς ήρθε το δολάριο (1966)[εργαζόμενη στη Τρούμπα]
Ο παπατρέχας (1966)[έχει δώσει το αυτοκίνητό της για πλύσιμο στον Βέγγο]
Εκείνος κι εκείνη (1967)[στην ομιλία Ανδρονίδη]
Από τα Ιεροσόλυμα με αγάπη (1967)
Η κοινωνία μας αδίκησε (196)
Η καρδιά ενός αλήτη (1968)
Γαμπρός απ΄το Λονδίνο (1967)[υπάλληλος μαζί με Βουτσά]
Ο μόδιστρος (1967)[στο τέλος στην πλαζ]
Η καρδιά ενός αλήτη (1968)[υπηρέτρια]
Σεξομανία (1974)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ζει αυτή;