ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

ΚΑΙΤΗ ΒΟΥΤΣΑΚΗ

Καίτη Βουτσάκη
Γεννήθηκε το 1931 στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου με καταγωγή από την Κρήτη. Πανέμορφη χορεύτρια και μεγάλη σταρ  του αιγυπτιακού κινηματογράφου, όπου έκανε  καριέρα με το όνομα ''Kitty''. Τρείς ήταν η μεγάλες χορεύτριες της Αιγύπτου: η Ταχία Καριόκα, η Σάμια Γκαμάλ και η Καίτη Βουτσάκη. Πριν αναδειχθεί στην Αίγυπτο, ήταν ηθοποιός  με το ''Θίασο Λεμού''. Σεμνός άνθρωπος πού δέν μιλούσε ποτέ γιά τόν έαυτο της.
Φιλμογραφία
Η έξοδος του Μεσολογγίου (1966)
Για την τιμή και τον έρωτα (1969)
Ένα μπουζούκι αλλοιώτικο από τ' άλλα  (1970)
Η χαραυγή της νίκης (1971)
Δυο μοντέρνοι γλεντζέδες (1971)
Και ξανά προς τη δόξα τραβά (1980)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 1931 ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε το 1931 στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Έξαρχος Έλληνες Ηθοποιοί.