ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΤΑΚΑΣ

Παύλος Πατάκας
Σύζυγος της Σπεράντζας Βρανά από το 1966. Ο Πατάκας ήταν κατεξοχήν θεατρικός τραγουδιστής στα 50s και τα 60s. Διέθετε πολύ ωραία φωνή, καλλιεργημένη σε ωδεία. Ανάμεσα στα τραγούδια που γύρισε σε δίσκους είναι «Ο καπετάν Φαφαλιός», «Εγώ για σένα μόνο ζω», «Στο κλειστό παράθυρό σου», «Μαγνήτη έχουν τα μάτια σου», σε μουσική κυρίως του Κώστα Καπνίση, καθώς και το ντουέτο «Θα ’μαι πάντα κοντά σου» που τραγουδούσε μαζί με τη Σπεράντζα Βρανά.
Για χρόνια εμφανιζόταν σε κέντρα της Αμερικής, του Καναδά -και όχι μόνο- μαζί με τη γυναίκα του σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία. Μάλιστα, του είχε γίνει πρόταση να γυρίσει δίσκους με τραγούδια του Τομ Τζόουνς και του Φρανκ Σινάτρα. Ομως, όπως λέει η κυρία Βρανά: «Δεν αγάπησε το τραγούδι όσο αγάπησε εμένα, γιατί αν το αγαπούσε θα είχε κάνει διεθνή καριέρα...». Το 1976 εγκατέλειψε το τραγούδι. Ήταν αδελφός την επίσης αξιόλογης κι εξευγενισμένης τραγουδίστριας Νέλλης Μάνου, που παντρεύτηκε τον μοναδικό Άλκη Στέα. Πέθανε τον Απρίλιο του  2008.
Φιλμογραφία
Δύσκολοι δρόμοι (1965)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/
ΑΠΟ ΤΟ http://www.espressonews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: