ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

ΤΩΝΗΣ ΓΙΑΚΩΒΑΚΗΣ

Τώνης Γιακωβάκης
Γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη το 1931. Ξεκίνησε το θέατρο σε μικρή ηλικία με τον ερασιτεχνικό θίασο των Ελλήνων στη συνοικία Ταταύλα της Κωνσταντινούπολης και λίγα χρόνια αργότερα συμμετείχε στον περιοδεύοντα στην Πόλη θίασο της Κατερίνας Ανδρεάδη παίζοντας στον Έμπορο της Βενετίας του Σαίξπηρ, με πρωταγωνιστή τον Αιμίλιο Βεάκη. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, και το 1960 ξεκίνησε την καριέρα του σαν επαγγελματίας ηθοποιός. Συνεργάστηκε με πολλούς ιδιωτικούς θιάσους, με το ΚΘΒΕ, και με το Εθνικό Θέατρο. Είχε συμμετάσχει σε πολλές κινηματογραφικές ταινίες («Απουσίες», «Αγρίμι», «Ηθελε να γίνει βασιλιάς», «Δεξιότερα της Δεξιάς», κ.ά.), ραδιοφωνικές εκπομπές και τηλεοπτικές σειρές (Ορκιστείτε παρακαλώ, Οι τελευταίοι εγγονοί, Τμήμα Ηθών, Το τρίτο στεφάν, Της Ελλάδος τα παιδιά, Μη μου γυρνάς την πλάτη κ.ά.). Απεβίωσε στις 6 Σεπτεμβρίου 2004, στην Αθήνα, από πνευμονικό οίδημα και κηδευτηκε στην Αναβυσσο.
Φιλμογραφία
Παραλάβατε διορισμόν (1996)
Δεξιότερα της δεξιάς (1989)
Ένας αλλά... λέων: Best of the best (1988)
Απουσίες (1987)
Γλυκιά πατρίδα (1986)
Εν πλω (1986)
Το κορίτσι της Μάνης (1986)
Μετέωρο και σκιά (1985)
Πήρες πτυχίο (1985)
Αγκαλίτσας: Ένα εξαγόμενο κορόιδο (1985)
Ο ροζ γάτος (1985)
Έλα να γυμνωθούμε ντάρλινγκ (1984)
Καμικάζι αγάπη μου (1983)
Εγώ και το πουλί μου (1982)
Η στροφή (1982)
Πάτερ γκομένιος (1982)
Πανικός στα σχολεία (1982)
Ο Λαμπρούκος μπαλαντέρ (1981)
Παραγγελιά (1980)
Το αγρίμι (1960)
Το κορίτσι της Μάνης (1960)
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: