ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 3 Μαΐου 2016

ΚΟΜΠΑΡΣΑ






















































 


























Κομπάρσα
Μοιάζει με την Κική Μπουρλέση. Την βρήκαμε σε 40 ταινίες.
Φιλμογραφία
Η αδελφή μου θέλει ξύλο (1966)[παρέα Λινάρδου]
Η 7η ημέρα της δημιουργίας (1966)[καλεσμένη]
Ο αδελφός μου ο λόρδος (1966)[πελάτισσα μπαρ και στη πλαζ]
Άδικη κατάρα (1967)[ακροατήριο δικαστηρίου]
Ανοικτή επιστολή (1967)
Γαμπρός απ΄το Λονδίνο (1967)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Βίβα Ρένα (1967)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Δακρυσμένα μάτια (1967)[υπάλληλος στην εταιρία που δουλεύει ο Νέγκας]
Η χαρτορίχτρα (1967)[πελάτισσα χαρτορίχτρας]
Κονσέρτο για πολυβόλα (1967)[πελάτισσα καταστήματος]
Καλώς ήλθε το δολάριο (1967)[στο κέντρο διασκέδασης]
Κάτι κουρασμένα παλικάρια (1967)[πελάτισσα κέντρου ξένης μουσικής στην Αθήνα, αλλά και στη Ρόδο]
Το πιο λαμπρό αστέρι (1967)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Μίνι φούστα και καράτε (1967)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Ο αχόρταγος (1967)[καλεσμένη στο γάμο της Κρούσκα]
Ο μόδιστρος (1967)[στο σταθμό των τρένων]
Πατέρα κάτσε φρόνιμα (1967)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Τρούμπα '67 [εργαζόμενη στο μπαρ]
Αυτή που δεν λύγισε (1968)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Για μια τρύπια δραχμή (1968)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Ένας ιππότης με τσαρούχια (1968)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Επιχείρηση ''Απόλλων'' (1968)[τουρίστρια]ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ
Ζήσε για την αγάπη μας (1968)[καλεσμένη]
Η αρχόντισσα κι ο αλήτης (1968)[καλεσμένη]
Η ζηλιάρα (1968)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Η λεωφόρος του μίσους (1968)[ακροατήριο δικαστηρίου]
Η μοίρα μιας γυναίκας (1968)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Ο Μικές παντρεύεται (1968)[πελάτισσα μπαρ]
Ο παλιάτσος (1968)[στην επίδειξη]
Ο πιο καλός ο μαθητής (1968)[καλεσμένη και παρέα Παπαγιαννάκη]
Ορκίζομαι είμαι αθώα (1968)[ακροατήριο δικαστηρίου]
Ο τρελός τά΄χει 400 (1968)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Περιφρονημένη αγάπη (1968)[παρέα Αποστόλου στο κέντρο διασκέδασης]
Το ράλυ του θανάτου (1968)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Ψυχραιμία Ναπολέων (1968)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Η βαρώνη και ο Προκόπης (1969)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Η κόμισσα της φάμπρικας (1969)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Ο παραμυθάς (1969)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
Ένα αστείο κορίτσι (1970)[στους αγώνες αυτοκινήτου]
Ο παραγιός μου ο ραλίστας (1971)[πελάτισσα κέντρου διασκέδασης]
ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ, ΑΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: