ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ ΚΟΛΛΑΡΟΣ

Θρασύβουλος (Θράσος) Κολλάρος 
Γεννήθηκε το 1899. Εμφανίζεται στη σκηνή από το 1932 και το 1934 συγκρότησε με τον Μίμη Ρουγγέρη περιοδεύοντα θίασο. Αργότερα, ως συνθιασάρχης με τον Βάσο Μύλλερ, ανέβασε έργα οπερέτας. Μεταπολεμικά εμφανίστηκε και στον κινηματογράφο.
Φιλμογραφία
Τσιγγάνικο αίμα (1956)  [πατέρας της Λίλιαν] (ως Τεό Κολλάρος)
Τσαρούχι πιστόλι παπιγιόν (1956)  [Τραχανοπλαγιώτης στο ιατρείο]

Δεν υπάρχουν σχόλια: