ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

ΦΩΤΗΣ ΔΗΜΑΣ

Φώτης Δήμας 
Τραγουδιστής της ελαφράς μουσικής, που μεσουράνησε από το 1954 που εμφανίστηκε στη δισκογραφία μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1960. Μεγάλωσε σε οικογένεια ναυτικών, γι αυτό και οι δικοί του τον προόριζαν για καπετάνιο. Ξεκίνησε σπουδές στην Πάντειο, στράφηκε όμως σε μουσικές σπουδές. Τελείωσε τη σχολή τραγουδιού του Γιώργου Τζουανέα. Στην αρχή της καριέρας του εμφανίστηκε ως θεατρικός τραγουδιστής, στις επιθεωρήσεις της εποχής. Σπούδασε επίσης κλασικό τραγούδι και στα τέλη της δεκαετίας του ’50 τον συναντάμε στις οπερέτες ‘Εύθυμη χήρα’ και ‘Λάργκο’. Με τη χαρακτηριστική ‘βαρυτονάλε’ φωνή του ερμήνευσε πολλά τραγούδια που έγιναν επιτυχίες ("Η τελευταία μου αγάπη είσαι συ", "Είμαι μόνος", "Μελαγχολικό μου αγόρι " κτλ.). Συνεργάστηκε με τον Μάνο Χατζιδάκι και με την Ελαφρά Ορχήστρα του ΕΙΡ και όλους σχεδόν τους συνθέτες του ελαφρού τραγουδιού. Το 1960 σημείωσε μεγάλη επιτυχία στο κέντρο Σαν Ρέμο. Σ' αυτόν άλλωστε ανήκει και η πρώτη εκτέλεση του "Αν σ’ αρνηθώ αγάπη μου". Αποσύρθηκε στα τέλη του ’60, αποφασίζοντας να στραφεί στον επιχειρηματικό τομέα. Πέθανε το 2007.
Φιλμογραφία
(ως ηθοποιός)
Τσαρούχι πιστόλι παπιγιόν (1956)  [Παύλος, γιατρός]
Ποτέ δεν σε ξέχασα (1962)  [Μίλτος (και ερμηνεύει το "Μού' κλεψαν δυο μάτια")]
(ως τραγουδιστής)
Κάθε λιμάνι και καημός (1964) [ερμηνεύει το "Χωρίσαμε, χωρίσαμε"] 
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια: