ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

ΚΟΜΠΑΡΣΟΣ















































Κομπάρσος
Τον βρήκαμε σε 37 ταινίες.
Η φιλμογραφία δεν είναι από κάποιο site.
Πράκτορες 005 εναντίον χρυσοπόδαρου (1965)[καλεσμένος στο γάμο]
Με ιδρώτα και δάκρυα (1965)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Τσακισμένη απ' την ορφάνια (1965)[αστυνομικός]
Θύελλα στο σπίτι των ανέμων (1968)[καλεσμένος και ακροατήριο δικαστηρίου]
24 ώρες ζωντοχήρα (1969)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Αλτ και σ΄έφαγα (1969)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Γιατί με πρόδωσες (1969)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Ένας μάγκας στα σαλόνια (1969)[ακροατήριο δικαστηρίου]
Επίσημη αγαπημένη (1969)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Ο μπλοφατζής (1969)[επιβάτης πλοίου που πάει στην Μέση Ανατολή, αιχμάλωτος Γερμανών και μετά από 25 χρόνια πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Η λεωφόρος της προδοσίας (1969)[καλεσμένος]
Ξύπνα Βασίλη (1969)[καλεσμένος στο γάμο]
Το ανθρωπάκι (1969)[θαυμαστής και ορχήστρα στο τρέιλερ της ταινίας]
Πανικός (1969)
Ας με κρίνουν οι ένορκοι (1969)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Ένας άφραγκος Ωνάσης (1969)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Τα κορόιδα η βαλίτσα μου κι εγώ (1969)[μετρ]
Ο άνθρωπος που γύρισε από τα πιάτα (1969)[στο γάμο]
Η οργή του αδικημένου (1969)[ακροατήριο δικαστηρίου]
Το λεβεντόπαιδο (1969)[εργάτης στα καράβια]
Η αρχόντισσα του λιμανιού (1969)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Επίσημη αγαπημένη (1969)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Σε ικετεύω αγάπη μου (1970)[μουσικός]
Οι γενναίοι του Βορρά (1970)[πρόσφυγας]
Ο μεγάλος ένοχος (1970)[δικηγόρος]
Μια τρελή...τρελή...σαραντάρα (1970)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Ένα αστείο κορίτσι (1970)[στους αγώνες αυτοκινήτου και θεατής στο τσίρκο]
Η λιτανεία των ηρώων (1970)[μουσικός ορχήστρας]
Η ζωή μου στα χέρια σου (1970)[στο γλέντι του γάμου]
Ο Σταύρος είναι πονηρός (1970)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Η τύχη μου τρελάθηκε (1970)[καλεσμένος]
Η Μεσόγειος φλέγεται (1970)[Γερμανός στρατιωτικός]
Η ζούγκλα των πόλεων (1970)[γιατρός]
Αγάπη για πάντα (1970)[καλεσμένος και ως δια μαγείας, είναι και πίσω από την Λάσκαρη και πίσω από τον Φέρτη στην ίδια σκηνή  και στο κονσέρτο του Φέρτη]
Εν ονόματι του νόμου (1970)[δικηγόρος]
Ώρες αγάπης ώρες πολέμου (1970)[Γερμανός αξιωματικός]
Ορατότης μηδέν (1970)[αγανακτισμένος και καλεσμένος στη δεξίωση
Ο άνθρωπος με το γαρύφαλλο (1980)[ακροατήριο δικαστηρίου]ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ
ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: