ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΗΣ


Χριστόφορος Μπουμπούκης
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1928 και σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και ξιφασκία στο Τμήμα Ξιφασκίας Αθηναϊκής Λέσχης. Εγκατέλειψε το επάγγελμα του ηθοποιού και αφοσιώθηκε στην οπλομαχητική, όπου διέπρεψε. Από το 1950 δίδασκε το μάθημα της ξιφασκίας στις δραματικές σχολές Κωστή Μιχαηλίδη, Γρηγόρη Βαφιά, Ωδείου Αθηνών, Εθνικού Θεάτρου, Σπύρου Ευαγγελάτου, Βεάκη και Γ. Κιμούλη. Από το 1955 σκηνοθέτησε πολυάριθμες σκηνές οπλομαχίας σε διάφορους θιάσους, στην κινηματογραφική ταινία Κασσιανή και στην ελληνική σειρά Και εύθυμη και χήρα. 
Φιλμογραφία
Είμαι αθώος (1960)
Το βλακόμουτρο (1965)
Με πότισες φαρμάκι (1965)
Μιας πεντάρας νιάτα (1967) 
Ο αχόρταγος (1967)
Η κόμισσα της φάμπρικας (1969)

Δεν υπάρχουν σχόλια: