ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

ΠΟΠΗ ΜΕΓΓΟΥΛΑ


Πόπη Μέγγουλα
Μέγγουλα Αντιόπη (Πόπη) (1905-1964). Ηθοποιός του μουσικού θεάτρου και της κωμωδίας, κόρη των ηθοποιών Νίκου Μέγγουλα-Σαπφούς Αλκαίου και μέλος του ΣΕΗ από το 1919. Συνεργάστηκε, μεταξύ άλλων, με αρκετούς θιάσους οπερέτας (Π. Οικονόμου, «Οπερέτα Πρωτευούσης»-1939, Π. Οικονόμου-Λ. Σκορδούλη-Τ. Κάσση-1952, κ.λπ.) καθώς και με θιάσους επιθεώρησης. Μεγκρέλης Κων/νος. 
Φιλμογραφία
Ο Μιχαήλ δεν έχει ψιλά (1926)
Ο έρως της Κοντσέτας σώζει τον Μιχαήλ (1926)
Ο γάμος της Κοντσέτας και του Μιχαήλ (1926)
Το όνειρο του Μιχαήλ (1926)
Το παιδί της πιάτσας (1961)[χήρα Ζούμπου] 
Το τεμπελόσκυλο (1963)[μητέρα Πολύδωρου]
Η μοδιστρούλα (1964)
Σε ποιον να πω τον πόνο μου (1964)

Δεν υπάρχουν σχόλια: