ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

ΣΤΑΥΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΔΗΣ

Σταύρος Χριστοφίδης
Το 1960 έλαβε μέρος σε δυο παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου.
Φιλμογραφία
Δολάρια και όνειρα (1956)
Η δούκισσα της Πλακεντίας (1956)
Martha (1967)
Χαϊδάρι ώρα 03.30 αποδράσατε (1967)[Κέλερ]
Γοργοπόταμος (1968)
Τζέιν Έυρ (1968)[πάστορας Πέτρος]
Αδυναμίες (1969)
Ο δοσίλογος (1970)
Αγάπησα μια πολυθρόνα (1971)ΩΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ
Μαύρο  άσπρο (1973)

2 σχόλια:

Κλινοσοφιστής, Ἰάνης Λὸ Σκόκκο. είπε...

Ἔχουμε βρεθεῖ μαζὺ στὴν πρώτη μου περιοδεία μὲ τὸ - μοιραζόμασταν καὶ τὸ ἴδιο δωμάτιο στὰ ξενοδοχεῖα γιὰ λόγους οἰκονομίας. Καλὸς ἠθοποιός, εἴχαμε καὶ σκηνὲς μαζύ, κι' αὐτὸ μὲ βοηθοῦσε νὰ μαθαίνω στὰ σίγουρα. Ἔχουμε χαθεῖ.

Ανώνυμος είπε...

εχειυποδυθείτον αστυνομικό που ανακρινει τον Αλέκο Σταθάκη (Γιώργο Τζωρτζη) στο "η εβδομη ημερα της δημιουυργιας" 1966