ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΑΡΑΓΚΑΚΗΣ


Μιχάλης Μαραγκάκης
Γεννήθηκε 1930 στα Χανιά και σπούδασε στη Δραματική Σχολή Κωστή Μιχαηλίδη. Ηθοποιός και παραγωγός. Πέθανε το 2017.
Φιλμογραφία
Η Αλίκη στο Ναυτικό(1961)
Όσα κρύβει η νύχτα (1963)[ναυτικός που θα μεσολαβούσε για τη διαφυγή του Σωτήρη Καβάγια με πλοίο]
Κοντσέρτο για πολυβόλα (1967) 
Εκείνος κι εκείνη (1967)
Βλέπε Λουκιανός (1970)
Η τύχη μου τρελάθηκε (1970) [Βαγγέλης Καρατασάκος]
Το κρυφό σπίτι της Αγγέλας (1972)
Παύλος Μελάς (1974)
Τρελλός και πάσης Ελλάδος (1983)
Ο φαταούλας (1986)
Ο δίγαμος (1988)
Τα δελφινάκια του Αμβρακικού (1993)
Κόκκινο τριαντάφυλλο σου έκοψα (1993)
Μ`αρέσουν οι καρδιές σαν τη δική μου (Μάρκος Βαμβακάρης)(2000)  [αφηγητής (φωνή)]

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ξέρουμε τί κάνει; Ζει ακόμα ή πέθανε (και αν ναι πότε); Έχει κανείς καμιά έγκυρη πληροφορία;

Geoka είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Geoka είπε...

Πέθανε περίπου 4 χρόνια πριν. Βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμα του λίγες μέρες μετά τον θάνατο του. Έμενε στη περιοχή Μακρυγιάννη, Κουκάκι. Μέναμε στην ίδια πολυκατοικία. Ζούσε σε ένα πολύ μικρό διαμέρισμα, πάντα μόνος και σπάνια είχε επισκέπτες.

Ανώνυμος είπε...

Επομένως πέθανε το 2017. Ευχαριστώ για την πληροφορία πάντως.