ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

ΠΑΡΗ ΛΕΒΕΝΤΗ


















































Πάρη  Λεβέντη

Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 29 Οκτωβρίου 1936. Αναδείχθηκε Μις Ελληνίς  στα καλλιστεία του 1959 (όταν η Ζωή Κουρούκλη/Λάσκαρη βγήκε Σταρ Ελλάς) και Μις Ευρώπη όπως και Βασίλισα της Διεθνούς Ομορφιάς την ίδια χρονιά. Υπήρξε η δεύτερη σύζυγος του σκηνοθέτη Φίλιππα Φυλακτού. Σπούδασε στη Σχολή Ωδείου Αθηνών και στο θέατρο έπαιξε στους θιάσους Φωτόπουλου, Κωνσταντάρα και Αναλυτής/Ρηγόπουλου το 1965/67. Τηλεόραση έγραψε, σχεδίασε, ερεύνησε και παρουσίασε την εβδομαδιαία ζωντανή εκπομπή ''Βιτρίνες της Εβδομάδας'' το 1967. Στο εξωτερικό βρίσκεται από το 1968 και στην Ελλάδα έρχεται μια φορά το χρόνο για 2-3 εβδομάδες.
Φιλμογραφία
Υπερήφανοι αετοί (1971) [κατάσκοπος]
Τέρμα τα δίφραγκα (1962) [Ρίτα]
Το καλοκαίρι της οργής (1962) [σύζυγος]
Βασιλιάς της γκάφας (1962) [Μαίρη]
Ζήτω η τρέλα (1962)
Η ζωή μου αρχίζει με σένα (1961) [Νανά]
Η αυγή του θριάμβου (1960) [Μαρία]
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ Κ. ΠΑΡΗ ΛΕΒΕΝΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ  ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: