ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

ΜΙΣΕΛ ΠΟΛΑΤΟΣ


Μιχάλης Πολάτος (Πολλάτος) 
Κράτησε ρόλους κομπάρσου, μικρούς ή μεγαλύτερους. Σε αρκετές ταινίες, κυρίως της Ρένας Γαλάνη, ήταν παράλληλα και βοηθός σκηνοθέτη ή φροντιστής.
Φιλμογραφία
Θυσιάστηκα για το παιδί μου  (1960) ( φίλος του Καμπανέλλη στο σαλόνι )
Τα ντερβισόπαιδα (1960)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Αλίμονο στους νέους (1961)[στην ουρά για δουλειά]
Η καρδιά της μάνας  (1963)   (φίλος και συνεργάτης του Λειβαδίτη)
Η φτωχούλα και το βασιλόπουλο (1960)
Εμείς τα μπατιράκια  (1963)   (συνδαιτημόνας στη τραπέζι τούρτας της Ταϋγέτης)
Ζητιάνος μιας αγάπης  (1963)  (Ανδρέας, υπάλληλος στα "Προάστεια Αγγελοπούλου")
Με λύγισε η φτώχεια (1964)[υπάλληλος συμβολαιογραφείου]
Είναι μεγάλος ο καϋμός  (1964)  (γιος του Ν. Φέρμα, γαμπρός) 
Προδομένη  (1965)  (φίλος της Εφης Οικονόμου)
Καϋμοί στη φτωχογειτονιά  (1965)  (βοηθός σκηνοθέτη / καλεσμένος της Ιασωνίδου)
Βάνα (1965)
Μια φυναίκα χωρίς ντροπή (1965)
Με ιδρώτα και δάκρυα (1965)
Διψασμένη γι' αγάπη  (1965)  (φροντιστής / κονφερασιέ)
Ο Μελέτης στην άμεσο δράση  (1966) (κάνει καντάδα στην Γ. Βασιλειάδου)
Το κορίτσι με τα βουρκωμένα μάτια (1966)
Κούνια που σε κούναγε  (1966)   (βοηθός σκηνοθέτη / πράκτορας γραφείου συνοικεσίων) 
Ούτε μιλάει, ούτε λαλάει  (1966)  (βοηθός σκηνοθέτη / φίλος των Μανέλη & Μαυρομάτη στο λιμάνι)
Ένας απένταρος λεφτάς  (1967) (καφετζής στο γραφείο του Γκιωνάκη)
Χάιδω (1967)
 Η μοίρα μιας γυναίκας  (1967) ( βοηθός σκηνοθέτη / γιατρός από την παρέα του Πρέκα)
Περιφρονημένη αγάπη (1968)

Δεν υπάρχουν σχόλια: